Halaman

Video takrim

Assalamualaikum
Aku memang tak tahu pasal cikgu aku nak buat video. Memang cikgu aku ada bagi tahu pasal benda tu tapi selalu tak jadi and aku tak datang. Tiba-tiba, dia orang cakap buat esok. Memang bersemangat nak datang. LOl! Kat sekolah bukan buat apa-apa pun. Sebabtu beria-ria pergi. 

Walaupun aku tak masuk dalm nie, tapi aku director je.. Beg merah yang budak laki pakai tu beg aku sebenarnya. Sedih jugak la. Tuan dia tak dapat masuk. 





Sila la tengok. Tapi kena tengok kat youtube la. Sebab benda nie tak boleh bukak.

Selamat menonton dan selamat Malam. =.=

Tiada ulasan: