Halaman

Sejarah & Geografi

Assalamualaikum

Minggu ni, eh tak bulan ni bulan yang paling menyeksakan. Bukan pasai bulan Ramdan. Astagfirullah. Bulan Ramada ni berkat weyh! Tapi yang tak bestnya bila korang kena buat assignment yang berlambak. Walaupun aku ni peringkat menengah rendah, tapi assignment macam peringkat PHD. Bukan Pizza Hut Delivery.

Setiap hari boleh dikatakan aku tidur pukul 2 pagi dan bangun pukul 5 untuk sahur. Ibadah untuk bulan Ramadan ni pun tak teratur. Dengan sibuknya buat itu ini sampai kepala pening, mata bengkak.

Alhamdulillah sekarang aku dapat menghirup udara segar walaupun sekejap je sebab PT3 tak start lagi weyh. Jangan nak goyang kaki sangatlah wahai Si Ikan Golek-golek. 

Wah pendeknya post aku kali ni! Nanti aku post panjang panjang biar samapi muak baca. Selamat menyambut Ramadan dan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin!

Tiada ulasan: